Si ja ets usuari de la secretaria virtual de l'Ateneu Universitari Sant Pacià dirigeix-te als teus serveis. Si no estàs registrat, introdueix les teves dades personals i procedirem a crear-te un compte d'usuari.

* Els camps marcats amb * són obligatoris

** S' enviarà un missatge de validació

1-3 Sol·licitud de registre
Dades d'identificació

Introdueix la teva nacionalitat i el teu número de document d'identificació personal.
Si tens nacionalitat espanyola introdueix com a document d'identificació personal el teu NIF/DNI.
Si tens una altra nacionalitat introdueix com a document d'identificació personal el teu passaport o permís de residència en Espanya. En cas de no disposar de cap document d'identificació personal, el centre te'n subministrarà un de forma provisional.

Dades personals
Dades de contacte del sol·licitant

Introdueix les dades de contacte sol·licitades. És important la veracitat d'aquestes dades ja que la universitat les utilitzarà per enviar-hi qualsevol notificació.